7.01.2015

Vietnam update pt 1

Hey derude! Så er det nogle dage siden jeg landede her i Vietnam, og min mormor er total opgraderet fordi hun har internet. What a surprise, dvs jeg er til at komme i kontakt med wehoo på min lange rejse. Det var virkelig godt at se hele familien igen, hver og en, men det er sjovt hvor hurtigt man glemmer folk efter to år. Jeg kan genkende ALLE ansigter, men at sætte navne på? Ahh, der svigter en lidt. Og hold da op, jeg havde helt glemt hvor fugtigt og varmt der er hernede. Alle forventer at jeg liver kulsort efter sådan en lang rejse til Østen, men the truth is, jeg tør ikke at gå ud i solen. Man kan virkelig ikke holde det ud, og man har virkelig ikke lyst til at svede efter 10 sekunder. avav. Apropos sved så gjorde jeg klogt i at tage en masse soft bra med herned, så tip til jer derude, blonde BH'er og softbras er virkelig en savior. Havde også glemt hvor tidligt man vågner herude på landet.. kl 6 om morgen, like EVERYDAY fordi de haner de gale hele morgenen. Jesus Christ. Det her er kun starten på min ferie, og der er lang vej igen, derfor har jeg lovet mig selv ikke at brokke for meget og bare suge det i mig, for jeg ved at jeg kommer til at savne det hele i sidste ende. Selvom der er en masse ting jeg godt kunne undvære, som kryb-bid som har ramt hele min arm snart.. Am I going to die?

See you soon, //M


Ingen kommentarer: