6.27.2015

Unrealistic

Hej blog, så er der dømt ferie og det føles virkelig uvirkeligt. Jeg føler bare at der er så mange ting jeg skal nå hele tiden, og det må nok skyldes at der har været så go-på her på det sidste, at det er helt uvant for mig endelig at kunne slappe af. Andre der har det på samme måde? Så er det allerede i morgen at min lange lange rejse begynder, og jeg glæder mig SÅ meget! Ser rigtig meget frem til det, så det kan ikke gå helt galt. Jeg kan heller ikke tro det selv, så det er bare så uvirkeligt for mig lige nu..
Derudover, har jeg haft nogle rigtig gode sommerferie dage hvor jeg har set mine veninder blive studenter, haft besøg, genforenet med mit squad og i byen med dem også. Det er altid rart at være omgivet af dejlige mennesker! Men for nu vil bloggen stå lidt stille (yay stor forskel) indtil jeg finder ud af hvad jeg gør i Vietnam. Vi ses for nu, hav en god sommerferie kære blog-læsere. //M
Cykelture i Kokkedal med ham her.. Could get use to it.

Lidt carpaccio med pigerne. 

Og så skulle læder-pigerne ud på floor. Tak for en lækker aften ladies. 

Ingen kommentarer: