6.15.2015

Walk me to Bryggen

Her i fredags var der sindssygt godt vejr i København, og alle var bare ude og nyde solen, bortset fra dem der var fanget på læsesalen. Jeg tog hen på Bryggen efter lidt læsning, for at ligge på badebroen sammen med min veninde, og der var bare så mange mennesker i sommer humør derude. Folk havde strandtøj på og nogle badede endda, selvom det var alt for koldt! Men stemningen var der, og det er virkelig lækkert derude. Man behøver vidst ikke at tage helt ud til strandvejen for at opleve sommerstemningen, den findes også inde i KBH. Men hvor bliver sommeren af nu? :(
Sidespring, så jeg er jeg igennem to eksaminer, så der er kun 1 tilbage før jeg holde friiiiii! /M


Fisketorvet er blevet et virkelig flot sted, og der er mange steder at chille den af ved.. 


Ingen kommentarer: