6.02.2015

Under jorden

Hej blog! Endelig bliver vi genforenet, dig og mig. Sagen er altså at eksamenslæseperioden er startet og min computer er gået bort. Den har simpelthen valgt at lukke og slukke for evigt, og det er jo slet ikke douche-bag agtigt over for mig, lige når jeg mest har brug for den. Tilbage til bloggen, så er jeg altså ikke gået under jorden og det er Linh heller ikke, haha. Men jeg skal til min første eksamen i morgen, og jeg glæder mig til at det er forbi så jeg kan fokusere på det næste fag og tage til DISTORTION, som også er i morgen! Jeg har glædet mig i et helt år til det, så der skal bare fejres. Forhåbentligt er vejret også med os, så jeg forventer en masse sol, glade mennesker og ikke mindst den gode stemning i byen.
Udover eksamenslæsning og Distortion, så er der heller ikke længe før jeg tager mod Østen og er væk i hele 7 uger. Jeg kan ikke vente med at flyve derned, for det bliver for godt at gense min kære mormor og resten af den dejlige familie. Og så glæder jeg mig også afsindigt meget til Cambodia turen med resten af holdet. Det hele ligger lige om hjørnet, og tiden kan bare ikke gå hurtigere. Jeg modtog også lige et DUK (Danmarks Unge Katolikker) blad, hvor Linh og jeg havde afprøvet vores skribenter evne og fået sammensat en lille fin artikel omkring turen. Jeg er da rimelig stolt over vores resultat! I kan læse artiklen lige her på side 12-13. Det var alt for nu, og forhåbentligt har jeg snart en computer som jeg kan bruge! Much love from here //M


En fremtid indenfor journalistik skulle overvejeres, hvis farmaceut udannelsen kikser. EJ! Hahha 

Et lille break fra eksamenslæsning, og en tur gennem Parken er aldrig dårlig.

Og det er mig, i live og i god behold. Ved dog ikke om min psykiske tilstand er helt ok.. 

Ingen kommentarer: