4.30.2015

Wedding experience

Sidste torsdag, var jeg så heldig at være inviteret til en pakistansk Henna fest (som er noget bryllups relateret). Det var rigtig sjovt, spændende og ikke mindst virkelig anderledes. Jeg havde mine piger med under armen, og vi var rigtig fine alle sammen. Jeg havde en bordeaux NoaNoa kjole på, samt nogle Zara stiletter og min Marc By MJ clutch, og jeg tror jeg var den eneste i hele rummet der havde bare arme haha. Det var virkelig hyggeligt, og der var masser af lækkert mad. Hvis der er en ting pakistanere er gode til, så er det forsinkelser. Hold da op, festen var virkelig forsinket. Vi tog først derfra kl 12, og vi skulle jo også i skole næste dag. Men ellers er det noget jeg gerne ville opleve igen, og er meget positiv overrasket. Det var vildt smukt, på den måde brudeparret hver for sig skulle præsenteres på.
Mine girls 


Pigen blev båret ind sådan der!

Manden blev cyklet ind, så grineren. Der var også bare kæmpe fest, da han ankom. Paki boys kan virkelig those moves haha


Lige et selfie til bloggen :)

Min makeup blev lagt af min veninde, og det var rigtig nice af hende. 

Kys for nu //M


1 kommentar:

Only Yesterday Blog sagde ...

Lovely post, i hope you had a great time!
Anyway dear, im inviting you to join my giveaway here >> BLOG GIVEAWAY <<

www.sarahrizaga.blogspot.com