6.07.2015

DISTORTION #15

Yay yay, så kom sommerens nok vigtigste begivenhed DISDISDISTORTION igen igen igen. Jeg havde jo glædet mig i et år, og det hele levede op til alle forventningerne. Det bliver kun bedre og bedre for hvert år. Jeg var til de to gadefester, onsdag og torsdag, og det var virkelig fedt med fest midt på gaden og høje bygninger omkring en! Det sjoveste ved Distortion er helt klart at møde folk uventet, for signalet eksisterer ikke derude, så chancen for at møde en man kender er åbenbart større end lige umiddelbart! Jeg var i selskab med de bedste omkring mig, så det var kun en god og positiv oplevelse. Med lidt alkohol i blodet, høj pumpende bas i baggrunden, for mange glade mennesker og skarpe outfits i alle hjørner, så takker jeg for denne her gang! 
Det her var nærmest DANCEstortion, hvor folk viste deres cooleste dancemoves, stemningen på det højeste og så blev der spillet nogle nice tracks. Ved et hjørne på Sankt Hans Gade. 

Nørrebro-love, hvor jeg var rundt sammen med de her tosser inkl en forvirret jyde som er meget svær at få gennem store mængder mennesker, og går utroligt langsom på trods af sine lange stænger.  

Så fik jeg mit follow-me-to billede, som i måske har set på facebook eller instagram. Normalt er det pigen der skal lede vej, men åbenbart ikke her! 

Så var bød 2. dags distortion en tur igennem Vesterbros festlige gader, som normalt ikke anses for så festlige. Men denne dag var pige squadet samlet, og ikke helt for vi mistede ligesom en af holdet undervejs og samlede en anden op haha. 

Sidste Distortion-fredag var et lille visit til Christiansborg hvor der var lined up med store speakers og høj musik. Distortion pt 3 herude var ikke ligeså vild som de andre dage, men det skyldtes nok at folk gemte deres energi til Øen, hvor jeg har hørt det gik vildt til sit! 
Ses næste år Distortion, //Maria N


 

Ingen kommentarer: