6.14.2015

I'm On-line again

Yay, så gik der ikke så længe før jeg fik mig en ny computer. Det er så dejligt endeligt at kunne være tilbage online og kunne blogge igen. Jeg har fået anskaffet mig en Acer computer, og jeg er så glad for den, for den er mega let og batteriet er på lang levetid og så er den hvid! Jeg håber ihvertfald at jeg kan få en masse inspiration og motivation til at blogge nu, selvom jeg er en smule eksamenspresset. På trods af eksamen og al læsning, så kan tiden ikke gå hurtigere. Der er kun to uger til at jeg tager afsted mod Østen, og så begynder eventyret der. Jeg glæder mig så meget og jeg kan ikke tro det selv. Langsomt begynder jeg også at få flashbacks fra sidst jeg var i Vietnam, som følelsen af den varme fugtighed, larmen og lydene fra bilerne og knallerterne, duften af vietnamesisk mad everywhere, svedige nætter uden aircondiotion (som jeg glæder mig mindre til) og synet af min dejlige mormor. Der er mange ting jeg glæder mig til, selvom der er 100 tusinde ting jeg skal forberede inden rejsen. Det hele virker så uoverskueligt nu, men det skal nok gå. //M

Lige et skud ud til familie middag i Vietnam, better prepare my back for that!


Ingen kommentarer: