4.29.2015

Too much sample sales

Hej blog, som lovet ville jeg fortælle lidt om mine indkøb lately. Det er jo lagersalgs sæsonen, så jeg har ikke kunne holde mig tilbage og har været lidt rundt omkring. Jeg har blandt andet været til Malene Birger, T3 Agency, Won Hundred, Hooha, Designers Remix og sikkert flere..


Jeg har ikke fået taget billede af det hele, da der ikke var plads nok til det hele hehe. Men de forskellige lagersalg har været rigtig forskellige oplevelser, både gode og dårlige. De er selvfølgelig gode når der er meget at spare på lækre varer, når alt tøjet ikke ligger på gulvet, og når folk opfører sig pænt. Det var det til både Vero Modas lagersalg og Won Hundreds lagersalg. Hos Vero Moda i City2 kostede ALT kun 25 kr! Det var så overdrevet billigt og der var virkelig mange varer, men tilgengæld skulle man også lede i lang tid. Til Won Hundred kostede alle dame jeans kun 100? Og så gik Linh og jeg på kæmpe jagt i 50kr Markedet, og vi var der længe nok så manden råbte 10 ting for 400 kr?! OMG, det er jo Won Hundred vi snakker om? Vi fik ihvertfald hevet et par kjoler med hjem hvor førprisen var 1300kr? Det må man kalde et kup, skide lækkert! Ellers var der lige et Sneaker lagersalg, hvor jeg fik nogle Nike Air Max Thea med mig hjem, det var heller ikke dårligt. Og så er læderjakken fra Zara, og ikke fra lagersalg hehe jeg havde bare kigget alt for længe på den, så nu blev det endelig min. Lykke følelsen er virkelig god. Selvom lagersalg er godt og der er meget at spare, så giver det også hovedpine. I min verden er jeg bange for at gå glip af noget, og når alle lagersalgene ligger oven i hinanden og man i forvejen ikke har alverdens tid, så er det en prioriterings sag. For det er jo ikke altid man finder gode ting, og så går man derfra tomhændet og skuffet. Jeg har virkelig prøvet at holde igen, og sige til mig selv at jeg ikke går glip af noget.. Men det kan jeg ikke stå imod. Jeg er for svag. Lagersalgene har overtaget min sjæl og jeg er virkelig en shopping-slave, amen. //M 

Ingen kommentarer: