4.27.2015

Memory lane: Vietnam 2013

Hej blog, så er jeg gået lidt på opdagelse i det gamle billedgalleri på min computer og jeg tænkte på at lave et Throw Back til Vietnamturen i 2013, da jeg skal derhen igen her til sommer. Selvom det kun er 2 år siden, og meget sikkert ikke er forandret, er det altid rart at se på lidt gamle billeder. Jeg savner i hvert fald hele oplevelsen :)
Det bedste ved min mormors hus var det store og sjove selskab hver dag. Naboerne og vores kusiner og fætre kom hver dag, for at spille kort eller andre spil med os. Elskede det!

Cam Ranhs endnu smukkere strande, med bjerge til! Smukt. 


HUSK, aldrig smil på en kirkegård.. 



Hoi An, skrædderbyen, som den også er kendt for. Smuk smuk by, om aftenen!


Bag disse tynde vægge gemmer en utrolig kærlig og glad familie. Var helt rørt over at folk kunne bo sådan her!

Familie spise tid!


Jeg ser utrolig meget frem til Vietnam til sommer, og glæder mig utrolig meget til at opleve Vietnam med og uden min familie, som har været mine trofaste rejsekompagnoner. Det bliver stensikkert en hel anderledes oplevelse til sommer. 




Ingen kommentarer: