2.18.2015

New Year

Hej blog. Happy Lunar New Year eller Godt asiatisk nytår! I Asien ville åbenbart ikke være mainstream og holde nytår samtidig med resten af verden, så derfor holdes nytår i Asien altså først en gang i februar. I skal ikke spørge mig, for jeg har stadig ikke forstået systemet i månekalenderen.
Anyways, i den forbindelse holdes det årlige vietnamesisk nytårsfest hvor vi plejer at optræde. I år skulle mine piger og jeg desværre ikke optræde med en traditionel dans, men alligevel formåede jeg at komme op på scenen. Denne gang med et yngre squad, nemlig min søsters venner. Uanset hvem man står deroppe sammen med og hvor mange gange man har gjort det før, får jeg altid den nervøse følelse hvor jeg ikke længere tænker klart og alt går virkelig stærkt, for snart er det hele overstået. Ligegyldigt hvad, ved man altid at man ikke er alene. Det er klart det bedste ved at stå på scenen, det sammenhold man ligesom har. Og man kan altid kigge på sidemanden, som er lige så nervøs som dig! Ellers gik showet fint, det var lidt dæmpet ned og ikke så fedt som sidste år eller de forrige år, men hyggen fandtes! Godt nytår venner. //M


My girls and our fab bags..

Ingen kommentarer: