2.15.2015

Love a little more

Hej blog, nu tror jeg at jeg er ved at være tilbage i sporet mht blogging. En af grundene til den manglende blogging fra min side af, er at min computer er ved dø.. Den har ikke længe igen, men til gengæld har den været aktiv siden 2010. Det er nok snart på tide at udskifte til nyt gear. Men i anledning af Valentine's dag skal indlægget handle lidt om kærlighed. Dog ikke mit kærligheds liv endnu, det kommer måske - muligvis senere, hvis i er heldige. Jeg læste nemlig et indlæg på Soulsisters CPH som jeg synes havde fokus på noget vigtigt. Forskellen på kærlighedskulturen i udlandet og i forhold til Danmark. Det er den måde man erklærer og "udfører" kærligheden til hinanden, og generelt mentaliteten på folk i udlandet. I Danmark, synes jeg bare at stoltheden tager lidt over, og vi "embracer" ikke kærligheden nok. Det skal ikke være pinligt at vise at man kan lide en person. Det skal ikke handle om at se godt ud sammen. For det handler jo om at gøre det der gør en glad. Så jeg synes helt klart i skal læse indlægget, og få gjort nogle efter-tanker og gå ud and show some love to your beloved ones. En masse kærlighed herfra //M

Selv de små detaljer, kan betyde meget!



Ingen kommentarer: