2.19.2015

#FASTFACTS


1. Jeg er rigtig utålmodig. Jeg takker min læsegruppe for at være så forstående over for mig, for det er ikke altid jeg er så sød og rar, når jeg skal forklare skoleting til mennesker som ikke forstår det.
2. Jeg er gennem-forelsket i The Weeknd's stemme. Just. Simply. Gorgeous.
3. Jeg skriver dagbog, og det har jeg gjort siden 2008.
4. Jeg ser sjældent tv, fordi vi kun har 5 kanaler.
5. Jeg har lært at være mere ærlig, det er nok den bedste tilgang til alt.
6. Jeg sidder tit i mine egne tanker søndag morgen, når jeg sidder i kirken med mine forældre. ALT mellem himmel og jord kan man sidde og døje i, helt uforstyrret.
7. Træning? Det gider jeg ikke, men det eneste jeg gider at træne er røv. Der bliver konstant lavet sange om store røve.
8. Jeg skifter ikke mit sengetøj lige så ofte som anbefalet, for åbenbart flyver tiden afsted.
9. Jeg læser mange ting på nettet, som jeg tager til mig.
10. Jeg kan være meget manipulerende, så pas på derude.
//M

Ingen kommentarer: