2.01.2015

January is already over

Holy moly, hvor er det længe siden sidst. Der er jo næsten gået en hel måned siden sidste indlæg, og jeg kan sige at januar er gået hurtigt! Siden nytår har jeg haft så travlt med mine 3 eksaminer, som virkelig har taget alt min tid. Jeg tror aldrig jeg har været så stresset under en eksamensperiode før, men det har virkelig været nogle fag at kæmpe med, men det hele er overstået og jeg bestod det hele.
Derudover jeg fyldte jeg rundt for anden gang i mit liv, d. 4-1-15! Jeg blev fejret med sol, kage, god mad, familie og en masse eksamenslæsning. Det var så dejligt at blive lykønsket af alle venner og bekendte. 
Så er jeg jo startet på mit arbejde, og jeg kan sige at det er et super hyggeligt arbejde. Man får både en masse motion (da jeg cykler i flotte Frederiksberg og går op af mange trapper) og så tjener penge på samme tid. 
Ellers har det været en dejlig og god måned med masser af glæde, skolestart, kærlighed i luften, svingende vejr og lidt shopping da også. //M 

Pigerne der skal tage billeder af maden.. Grr, kaffen bliver kold.

Mine forældre i de gamle dage! Så glade og lykkelige..

Mors fødselsdag!

Øv snevejr, i det mindste skinner solen! 

Og ja, jeg har det fint! 

Ingen kommentarer: