1.03.2015

Another year has passed - 2014

Hej blog, så er det tid til årets sidste indlæg. Ligesom sidste år vil jeg dele mit år i billeder med jer. Jeg synes bare året er gået hurtigt, og der er sket så mange ting på blot et år! Det har bestemt været et fornøjeligt år, som jeg vil se tilbage på med et kæmpe smil på læben.

2014: 
For præcis et år siden, startede jeg det nye år i indre København Det var super hyggeligt, og virkelig fedt med mit girl-gang og nye bekendtskaber.


Så er det faktisk også bloggens fødselsdag, altså lidt senere i januar. Men det var på daværende tidspunkt at Linh og jeg besluttede os for starte en ny blog.
Jeg lavede det mest læste indlæg på bloggen Lær mig at kende indlægget, som blev taget rigtigt godt imod.

Så blev det vietnamesisk nytår, og som hvert år, optræder pigerne med traditionelt vietnamesisk dans. Her står vi bare og ser meget forvirret ud haha.

I marts var der åbenbart stadig meget sne.. 

Men lynhurtigt ændrede vejret sig! 

Til smukke lyse aftener. 

Så var der 18 års fødselsdage, hvor man fik lov til at dresse lidt up. Hehe


Jeg opdagede min store lyst for at gå rundt i København, og finde smukke "lanskaber" eller hvad man kalder det for. Jeg kan virkelig godt lide at rende forvirret rundt og finde vej selv.  

Vi fik nyt have-møbel-sæt, så varme forårsaftener blev noget helt andet.

I april måned fik jeg også min helt egen personlige kittel, og jeg skulle igennem traditionen Kittel ritualet. 

Og så er jeg fan af Chessecake hos Bertels. (fik også kørekort i april). 

Jeg købte nogle lidt flashy sko, som jeg har fået brugt virkelig meget! Nike Roshe run er nogle af de bedste sko man kan gå i! Ærligt. 

Jeg nåede at designe min egen Magnum is, i pop-up storen der var i Companys. Det var virkelig lækkert. 

Så var der DISTORTION 2014, hvor jeg både var ude på Nørrebro og Vesterbro! Hold da op nogle gode dage med de hyggeligste personer! Jeg hyggede mig ihvertfald, og glæder mig allerede til Distortion 2015, som kun kan blive bedre. 

Måneden bød også på konfirmationer. 

Så var søde Cody i Danmark for at holde en lille koncert. Det var rart at holde lidt ren vokal og meget talent. 

Så fik jeg min Marc baby, som lige siden er blevet flittigt brugt! Så smukt 

Første tur på stranden gik til Rungsted Kyst med familien. 

Så gik turen til varme og dejlige Kreta

Det var en dejlig uge med ren afslapning, sol, pool tid, overdådigt mad og bare lange dage. 


Så var jeg væk i det Mørke Jylland, for at tage på lejrtur. Det var nogle af de hyggeligste dage som jeg virkelig også trængte til. God mad, søde vietnamesere, nye venskaber, underholdning og alt i alt nogle virkelig lækre dage med sol også. 

Min kusine fra Vietnam kom og besøgte, så det betød en masse sight seeing i København. 


De dejlige Københavnske sommerdage, jeg er fan. 

Hyggelige middage med de søde venner. 

Så var der den årlige øm-valfart, hvor vi dragede imod Jylland! 

Jeg fik lige vidst mine shoppings-fund, eheh

Mig og Linh var ude og lege noob-modellos. Altid en sjov fornøjelse, glæder mig til a vejret bliver så godt at det er frem med benene igen. 

Ja, jeg savner virkelig at cykle rundt i bare ben og i solskinsvejr. Nok noget af det bedste! 

Der gik bare ikke længe før at støvlerne skulle på! og det sorte depri tøj. 

Girls, vi har brug for en selfiestick. Da biokemien tog over vores hjerner. 

Blogevent med Sandra Willer. 

Så blev jeg træt af mit lange hår og spontant fik jeg min frisør mor til at klippe mit hår af! 

Så var jeg til Tam Linh (retræte weekend) som var en rigtig lærerig weekend, med de sødeste mennesker. 

Holdte lidt efterårsferie med disse Jyske venner. :) 

Min store pige blev endelig 18! 

Igen igen tilbragte jeg en weekend med en masse japsere, og det var som altid fornøjeligt. 

Opdagede min kærlighed for hatte, fordi jeg købte hele to hatte i den måned! 

Opdagede hvor gode læsesale er til at øge sin koncentrationsevne! Det er ret vild hvor disciplineret man kan blive! (og dog). Den sorte diamant er ihvertfald et favorabelt sted. 

I den sidste måned har jeg været omringet af dejlige mennesker.

Sneen og smukke solopgange har jeg været fan af! 

Så sluttede jeg mit år af med disse dejlige damer, og lige så godt som det sluttede, startede det lige så godt. Hvis man kan sige det sådan. 

2014 har været et super godt år, og jeg føler jeg har oplevet så meget og lært meget (ikke kun skoleting). Jeg har stiftet nye bekendtskaber, og knyttet tættere venskaber. Følt så meget kærlighed. Og som i også kan se, har flotte landskaber også været med til at sætte humøret højt på mig. Jeg føler mig meget glad og heldig for det liv jeg lever. Så ser kun frem til hvad 2015 byder på, og med bloggen! Jeg glæder mig rigtig meget, kan jeg kun sige. Tak for alt og for at jeg må dele alle disse glædelige stunder med jer! 

Ingen kommentarer: