12.27.2014

My december

Hej blog :) Min december måned har været en af de bedste måneder i 2014. Som universitets studerende forbinder man oftest julemåneden med eksaminer og stress, men for mig har december været rar og faktisk virkelig hyggelig måned (selvom der har været en masse læsning, men det er jo snart rutine). Og jeg kan ihvertfald nævne mindst 3 grunde!

1. Jeg har fået set til nogle dejlige folk i december måned, som både er venner og familie. Da vi har været til mindes dag for farfar, var hele familien samlet og det er kun rart at være blandt familien. Til juleaften var familien også samlet, og jeg synes bare at det er hyggeligt. Derudover synes jeg, at jeg har set mine venner et par gange i løbet af december og det er svært at samle når folk hele tiden har travlt og finder på undskyldninger. Men det har været rart at være sammen med de mennesker, der har været med til at danne dig som person.

2. Jeg har fået et studiejob! Yes, i hørte rigtigt. På Frederiksberg Apotek, så det ligger rigtigt lækkert og nemt mht. transport. Kontrakten er underskrevet, og jeg kan ikke vente med at starte her til januar. Det bliver rart at kunne udfylde CV'et med lidt guf og komme indenfor apotekets mure og bare have et job, der skal jo spares penge til det næste punkt.

3. For jeg har her i december planlagt min sommerferie, og jeg kan glædeligt fortælle at jeg skal til Asien og være dernede i hele 7-fxcking-uger, det er virkelig længe men det bliver så godt at komme lidt væk. Jeg skal de første 4 uger besøge min familie i Vietnam. De sidste 3 uger skal jeg til Cambodia og lave frivilligt arbejde med en kæmpe gruppe, og det kan jeg kun se frem til. Billetterne og tilmeldingen er sket, så nu er der kun ventetiden tilbage!

Det er ihvertfald 3 gode grunde for mig, til at december har været en ekstra god måned. //M

En masse kusiner i samme skjorte og en selfiestick. 

Pige hygge mygge, hvor har vi det sjovt. :v

En flok asiater og en selfiestick. 

Juleaften hos os, hvor kun halvdelen af familien kunne holde med os. 

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Frivilligt arbejde i Cambodia lyder virkelig spændende!
Hvilket bureau rejser du med? Eller hvor har du fundet det :)?

g sagde ...

Ja det lyder rigtig spændende ja, og glæder mig så meget også! :)
altså rejser ikke med et decideret bureau, men med det vietnamesiske katolske team, Thanh Nien (som jeg har nævnt lidt på bloggen). Så det er igennem det, hvor vi vietnamesere samles :) hvis det hjalp!