4.26.2016

Blogspot or blogstop

Hey blog, det er jo næsten pinligt at lave et indlæg efter 7 måneders pause. Det har slet ikke været meningen at jeg skulle holde en så lang pause fra blog skriveriet, men jeg har savnet det og tænkt på bloggen når jeg har læst andre blogs. Problemet er også at jeg ikke længere ved, hvad jeg skal skrive om, for der sker altså bare ikke så interessante ting i mit liv mere som for 3 år siden. Siden sidst er der alligevel sket lidt af hvert, og jeg er blandt andet startet på min bacheloropgave, været til Thanh Nien arrangementer sideløbende, haft årsdag med min k, bestilt ferie til sommer og bare nydt livet i fulde drag og lært mig selv mere at kende.

Jeg vil bare hurtig fortælle hvad der er sket, måned til måned siden september sidste år. 

September 2015: Der var stadig lidt sommervarme tilbage, så hyggelige cafeture med min k, som nu er flyttet herover. Så det er altid skønt at kunne se ham når som helst, og at der ikke længere skal gå 2 uger. Så var der vietnamesisk månefest, hvor jeg hjalp de små med en dans. Sidst i september var jeg inde og se Miguel og hans sensuelle koncert. 


Sød fyr

Var inde og se koncert med disse to nordjyder. 

Oktober 2015: Jeg var forbi det populære brunch sted Mad og Kaffe, som helt klart kan anbefales (det var virkelig lækkert). En dejlig søndag formiddag med det bedste selskab, det kan man ikke sige nej tak til. Apropos mad, var jeg også forbi papirøen, som er Københavns streetfood koncept, hvor stemningen var rigtig god og der var lækkert mad til forskellige priser. 
I efterårsferien kom min bedsteven forbi, hvor vi hyggede os i nogle dage. Og i slutningen af måneden var jeg til det årlige thanh nien arrangement, Dai hoi, og som altid er det super hyggeligt og det er altid rart at se folk igen. 


Mad og kaffe og kærlighed med mine to Linda og Mohamad.

Skøjte tur med bestie

Dai hoi med pigerne

November 2015: En stille måned af hvad jeg kan se på mit kamera album, udover en masse laboratorie- og skolearbejde skete der faktisk ikke det store. Udover søde Linda kom hjem med Ladurée makroner til mig, det var super lækkert og indpakningen er bare så flot. 
I midten af måneden var jeg til den hyggeligste koncert med Oh Wonder, og det var en virkelig god koncert med virkelig god stemningen. 

All the way from paris

Oh Wonder koncert i lille Vega

December 2015: December er den travle måned med eksamens læsning og en masse andet på programmet, for mig stod det på museums tur med mine søskende og L, roser, en kage som jeg lavede til min søsters fødselsdag, juleaften og forlovelse hos min veninde! Og selvfølgelig årets sidste dag med de bedste piger. 

Den japanske udstilling på Louisiana

Hvem elsker ikke roser


Familiens drenge til juleaften

Mine skønneste og smukkeste piger

Mine skønneste og smukkeste piger vol 2 til nytårsaften

Alt for fint nytårsbord igen på Øbro

Januar 2016: Startede min januar måned med eksamenslæsning og eksamen på min egen 21 års fødselsdag til kl 21 om natten, wuhu en kæmpe fest. Så det skulles fejres på Burger King i bedste King stil og Chicken Nuggets. Blev senere hen fejret af både familie og min k, så det var ikke til at klage over. Igen var jeg på Louisiana, men denne gang med Charlotte, for at opleve den populære japanske udstilling en sidste gang. Og sidst på måneden havde jeg årsdag, og det blev fejret med spa, hyggelig middag og en masse hygge. 

Endelig fik jeg mine chicken nuggets

Så fint fødselsdagsbord + 21 roser <3



Elsker alle prikkerne

Yes, det er mig der har været kreativ

Februar 2016: Igennem hele januar har vi øvet os til Vietnamesisk nytår, og det blev en succes. Alle de hårde søndags øvelser gav resultat, og det var en rigtig hyggelig aften. Derudover prøvede jeg Dining Week for første gang, og det blev i Peder Oxe, som jeg helt klart kan anbefale. Maden og servicen var i top, det var så lækkert det hele.

Asian fellows



Lækreste chokolade mousse med nøddebund

Marts 2016: I marts skete der også semi mange ting. Jeg var til børne påske lejren, og det er virkelig en af de hyggeliste weekender! Børnene er de dejligste børn på jorden, men de er også de mest irriterende, men alt i alt havde jeg en rigtig god oplevelse. Så fejrede jeg min k's fødselsdag med gaver og mad og en masse kærlighed selvfølgelig. Ugen efter den første børne weekend, havde vi endnu en børne weekend i Kbh hvor vi stod for en masse undervisning og leg om vores tro. Det var spændende, og lærerigt for børnene. Sidst i marts havde vi fået indbrud, og det er virkelig en af de mest ubehagelige oplevelser. At komme ind til et hjem der ikke længere føltes som et hjem mere, og at vide at der har været fremmed mennesker som har rørt ved dine ting. Heldigvis tog de ikke så mange af vores ting, men den ubehagelige følelse var der stadig længe efter.

I dejlige solrige Jylland

Lækkert 3 retters ude ved Svanemøllen med udsigt til vand

Endnu en børneweekend

Mine små banditter

<3 

April 2016: Så blev det endelig april, og vejret har været SÅ uforudsigelig her i april. Den ene uge skinner solen, og næste uge sner det og regner helt vildt. Det er utroligt hvor meget det svinger, vi oplever 4 årstider på en dag. Ellers har min april måned været præget af studiet primært, nu hvor bachelor slutræset snart træder ind. Jeg kan godt mærke på mig selv at jeg er træt af at være i laboratoriet og være stresset. Så var der endnu en Thanh Nien weekend-retræte, hvor der kom en præst fra Norge og holdt oplæg om nogle interessante vinkler på mennesket. Kan godt mærke på mig selv at de weekender er rigtig gode for mig, da jeg får en god følelse af at lære mig selv bedre at kende. Så havde vi besøg fra Vietnam, og det var nogle hyggelige dage egentlig. Jeg glæder mig helt selv til at komme ud og rejse til sommer, for har nogle sommerplaner jeg gerne vil dele med jer senere.

Forårsstemning i Kokkedal, med fine blomsterdekorationer på stoppestedet

Me and my girls

Hyggelig weekend med søde personer

Familie billede

Så blev det et langt indlæg, men det var 7 måneders oplevelser på en gang. Vi ses for nu kære blog. Nhu

Ingen kommentarer: