3.22.2015

Current mood: Happy

Hey blog! Så er det tid til en opdatering på hvad der sker i mit liv. Som overskriften indikerer, har jeg det helt fint og er faktisk bare rigtig glad for tiden. Der sker ikke det mest spændende, men kan liste op hvad jeg har gået og lavet siden. For udover IKKE at læse i mine kedelige tunge lærebøger, som jeg burde, går jeg bare rundt og får tiden til at gå.
1. Jeg har været til tyrkisk brunch hos min veninde, som sørgede for at forkæle vores smagssanser og maver fra top til tå. Det var en virkelig lækker og overdådig brunch med dessert til. Tyrkere kan virkelig formå at forkæle sine gæster, og for mig var det en oplevelse at være inviteret hjem hos dem. Det hele var godt, både værtskabet og maden.


2. Så har jeg været sammen med mine veninder, om det så er i byen eller en lille gåtur med lidt is, så er det altid rart at være sammen med sine piger. Man kan altid regne med et selskab hvor stemningen i top.


3. Som man kan mærke, er foråret virkelig i luften og solen er begyndt at dele sine varme stråler med os. Det har jeg udnyttet, og derfor har jeg været en del udenfor for at nyde de lækre stråler og de skønne høje temperature.



4. Så har jeg været til Ukendt Kunstner og Sivas koncert i Store Vega. En fornøjelse at høre deres musik, og derudover var det en fest at være til den koncert. Der var god stemning, og musikken var på.


5. Jeg har været til Thanh Niens påske weekend, som leder. Det var en anderledes oplevelse at være på den anden side, men det var en god oplevelse. Det var en helt vild hyggelig weekend hvor man er omgivet af mennesker 24/7 og der sker hele tiden noget. Så er det også hyggeligt at tilbringe en hel weekend med 60 børn!



Det var alt for den her gang. Stay happy! En masse varme tanker herfra! //M

Ingen kommentarer: